Experimenterar den här veckan

Först måste jag bara ställa frågan; vad är det för fel på blogger? Inga bilder visas ju, hoppas det är något övergående iaf.
update: som ändrades lagom till jag la upp inlägget :)

Den här veckan experimenterar jag lite. Jag har under en tid hamnat på en "viktplatå", jag har gått upp 2kg för att sen gå ner 2kg för att sen stanna upp en vecka, för att gå upp, för att gå ner och för att stanna upp igen... Det känns något tröttsamt när det inget händer. Därför har jag nu bestämt mig för ett litet test...
Jag har idag börjat med Nutrilett kick-start paket, som innehåller allt för en fem dagars diet. Det är shakes, det är buljong, bars, pasta och desserter. Det är alltså inte bara pulver, det skulle jag inte fixa. Att bara dricka liksom, det skulle inte gå.
Jag har även planerat in ett mål mat om dagen, och då mest protein för det har jag fått tipsat om och jag känner mig ruggigt inspirerad för det här! :)

För att göra min prövning ännu större idag, kom vår chef och langade upp påskägget med massor av godis, med alla mina favoritsorter, som om någon sort inte var favorit. ;) Men jag åt inget, varken då eller senare.
Till råga på allt kom en förälder och bjöd oss i personalen på tårta. Så det har varit en prövodag för mig, på många sätt och jag har klarat det galant! :)

Nu är det planering för morgondagen som gäller och sen sussa.

  

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?