Så här dagen efter...

Idag har jag träningsvärk, kanske inte så konstigt efter vår lilla skidtur igår men det konstiga är att den kom inte förrän efter min lunchpromma... ?!? Det hindrade mig dock inte att köra 30 min på crosstrainern här hemma nu ikväll, nu är jag nyduschad och fixat för kvällen. Har lite smågrejer kvar att fixa med innan sängen får sällskap men sen blir det natter.
I morse var jag trött, så pass trött att jag, med kläder på kroppen och frukost i magen, kom på att jag inte hade vägt mig och eftersom jag väger mig före frukost och utan kläder ville jag inte göra det då. Jag gör det imorgon så får jag återkomma om viktresultatet...

Motionsplaneringen för v6 såg ju ut som följande, det som är överstruket är genomfört. :)
4x lunchpromma
3x 30min crosstrainern
1x vattengympa (jag hade kvällsmöte på tisdagskvällen)

1x 45min långpromma
gör ett tillägg på en skidtur på 45 min, jobbigt som attan men det vet ni ju redan. :)
Den här veckan har 6 gröna prickar av 7 möjliga, i lördags tog jag mig en vilodag och det var skönt. Man måste ta det ibland. :)

Motionsplaneringen för v7 är tänkt så här:
♥3x lunchpromma
♥3x 30 min crosstrainern
♥2x vattengympa
♥45 min simning
Så jag har en fullspäckad vecka men det gör inget, inte så länge som det är roligt. :)

För att vara motsägelsefull i min kamp mot vikten, bjöd jag mina arbetskamrater idag på alla hjärtansdags-fika, jag hade gjort Pollykakemuffins och det uppskattades. Hade även gjort muffinsen i formar med hjärtan på, så söta. :)

Nope, nu till morgondagens planering!
See ya!


Jo men nån Kalla är jag väl inte... ;)


  

Kommentarer

  1. Vilka härliga bilder! Underbart! Stor kram till dig och härligt med träningsvärken! Gott

    SvaraRadera
  2. shit vad duktig du är på att motionera !! tummen upp :-) själv ska jag träna 3 ggr i veckan fram tills op har jag tänkt , så jag blir stark :-) kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?