Så hade även denna helg passerat...


En underbar alla hjärtans dag har passerat, vädret har varit vackert och ja, helt underbar. :)
Jag och Lokförarn har varit ute på skidor, jag för första gången på evigheter men jag var som värsta Kalla... eller, jag svor iaf ett par gånger... Jobbigt som fan var det men roligt som attan.
En repris får det helt klart bli och snart...
Efter skidturen blev det dusch och sen iväg till Lokförarns moster och morbror som bjöd på mat. Anledningen till det var Lokförarns syster är hemma efter jobb i utlandet, det var riktigt skönt att se henne.

Imorgon är det en ny vecka så jag måste planera inför morgondagen, så vi ses imorgon. :)


  

Kommentarer

  1. En helg i sängen för mig, får fira en annan helg.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?