Roligare dag idag...

Idag är det allt en roligare dag, lönen registreras på kontot och det är alltid lika skoj! :)

Jobb imorgon och det känns skönt för man blir lätt galen av att gå inne och hemma... En annan sak att vara ledig för då kan man ju ändå gå ut...
När jag ringde jobbet idag och meddelade att jag skulle komma i morgon frågade jag om det var lugnt och det var det. De hade haft 7 barn till lunch, i vanliga fall (när alla är där och det inte är sportlov) är vi totalt 35 barn... Hallå?!? 7 barn, många är lediga pga just sportlovet men absolut inte sååå många...
Får se i morgon hur det ser ut.

Nåt annat som är roligt också är att i morgon är det exakt 2 veckor kvar och jag riktigt längtar. Det ska bli så skoj och bara så ni är medvetna om det hela kommer jag med största säkerhet tjata om det ett par gånger till. Jag har en fråga dock, är det nån som har koll vad det kostar att blogga från mobilen i utlandet? Jag brukar ju fota med kameran i mobilen och göra ett blogginlägg, men jag har ingen aning om vad det kostar.
Får nog ringa Telia och se, det vore ju skoj och blogga lite för tillgång till datorn kommer jag nog inte ha för jag har semester, eller memester som barnen på jobbet säger. :)
Förra gången vi åkte hade jag inte mobilen med mig eftersom jag fyllde år och nästan räknade med att folk skulle ringa men den här gången är det ju inte jag som fyller. ;)

  

Kommentarer

  1. Johan Hedlund / Telia Kundservice24 februari 2010 11:55

    Hejsan.

    Johan heter jag och jobbar på Telias Kundservice.
    Jag tänkte att jag skulle bespara dig samtalet till oss och helt enkelt ge dig utlandspriserna direkt här på din blogg ;)

    Kika in på sidan http://www.telia.se/mobilt/utomlands så hittar du nog vad du söker.

    Ett litet tips från mig till dig är att köpa ett prepaid kort (kallas refill i Sverige) när du är utomlands för att undvika skyhöga telefonräkningar. Se bara till att du inte binder dig i något avtal.

    Ha en riktigt bra dag!

    Mvh
    Johan Hedlund
    Telia Kundservice

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?