Planerar och drömmer oss bort


I väntan på curlingfinalen för damerna i OS har Lokförarn och jag suttit och planerat samt drömt oss bort till Paris. Dit vi åker dryga 1.5vecka, så underbart det ska bli. :)
Sett små videofilmer från Paris, sett Eiffeltornet dagtid som nattetid, Triumfbågen och ja, you name it. Paris har väl stämpeln att vara romantikens huvudstad men på svt's hemsida och deras reseprogram, Packat och klart, kan man läsa att man ska inte söka efter romantiken när man väl är på plats. Det man ska göra är att låta romantiken komma till dig och det tänker vi göra. Vi ska spatsera, promenera och låta apostlahästarna arbeta, äta gott, dricka gott och njuta av sällskapet och omgivningen...
Hörs det att jag längtar? ;)


Fick ett otroligt gulligt litet mms från Tina, en av mina kusiner på pappas sida. När jag var liten såg jag upp till henne så otroligt mycket och hon var min idol/förebild. Nu visar det sig att hon läser min blogg och tycker den är fin, det känns liksom stort och jag blir så glad!
Tack Tina, för att du bara är den underbara Tina som du är!

  

Kommentarer

  1. Jag förstår att du längtar, låter så mysigt när du skriver att ni ska ta dagen som den kommer och bara strosa runt och leva, äta gott och dricka gott......njut av tillvaron och av varandra......
    Blir sugen själv på att åka tillbaka fast denna gång med mannen i mitt liv!
    Love U
    syrran

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?