Mitt vackra smycke

Igår höll jag mig så långt borta från en dator som jag bara kunde, hade en fruktansvärd huvudvärk och ett illamående som inte var skoj. Åkte till och med hem från jobbet för det var svårt att jobba, var nära på att få stanna på vägen hem för att ... ja, ni vet. :(
Vet inte vad det var för fel, sov ett par timmar hemma sen och det blev bättre men jag hoppade över allt vad datorn hette för säkerhetsskull.

I helgen satt jag och surfade runt lite bland olika sidor och på nåt sätt hamnade jag hos MadeByMLi och blev helt frälst. Det var massor med fina smycken och jag blev enormt sugen. Men tänkte inte beställa något tills jag fick se priset, 150kr och det tyckte jag var helt okej. :) Beställde därför ett smycke och idag kom det och jag är så nöjd! Det är kanonfint! :)

eller vad tycker ni?

Nu till den här veckans motionsplanering, det jag har tänkt mig är följande:
♥4x lunchpromma
♥3x 30min crosstrainern
♥1x vattengympa (anledningen till att det blir 1 gång är för att jag hade kvällsmöte idag)
♥1x 45min långpromma

Förra veckans motionsplanering som jag skrev förra söndagen såg ju ut så här:
4 x lunchpromenad
3x crosstrainern á 30 min
2 pass vattengympa
1 långpromenad á 45 min Lägger även till ytterligare en 30min promenad
Känns skönt att kunna bocka av allt som jag föresatt mig förra veckan, sånt gillar jag. :)Förra veckan innehåll även 6 gröna prickar av 7 möjliga, helt okej eller hur? :)
Jo, glömde ju med att säga att vågen visade -0.1kg, retlig som fan!! Nu måste jag planera morgondagen.

Ses!

  

Kommentarer

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2