I tidningen...

Varje år går Corren ut med att man kan annonsera alla ♥:s dag gratis eller för 29kr om man vill ha bild. Jag vill sällan ha bild men självklart måste man ta chansen, eller hur? :)
Idag var annonsen med och jag blir som en liten 4-åring på julafton när jag slår upp tidningen för att hitta just min kärleksförklaring. Idag hann jag inte göra det innan Lokförarn hämtade tidningen men det gick lätt att hitta den ändå, däremot brukar jag "hjärta"-in den just för att han inte läser just dem sidorna så noga.
Jag brukar inte skriva namn, vare sig mitt eller Lokförarns, just bara för att det blir en liten rolig grej utav det. När svärmor läste tidningen förr, visste hon precis vilken annons jag skrivit utan att jag nämnt det...
På begravningskaffet, sa Lokförarns mormors-brors-fru att svärmor hade sista annonsen i plånboken och som hon visade alla, hon var så glad och stolt att Lokförarn träffat mig. Behöver jag säga att jag blev rörd till tårar?

Hur som haver, tack Corren för den här möjligheten, den är riktigt skoj! :)

Imorgon meddelar jag vinnaren i tävlingen!

  

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?