Grattis bloggen på 2-års dagen!

Så har jag, idag, haft min blogg i 2 år. Tänk vad tiden går när man har roligt... :)
Och när man har som roligast måste man väl ha en tävling eller hur? Jag har länge gått och funderat på vad man ska kunna lotta ut och nu har jag kommit på det. Sist var det ju rätt poppis så vi kör en liten repris...

Alla ♥:s dag är ju på söndag med så själva vinsten går i kärlekens tecken.
Här i form av ett Lyckohjärta med lavendeldoft, Ett helt litet underbart hjärta... Häng den på ett dörrhandtag, i garderoben eller ha den och kläm på när du ser på tv.



Valet är ditt och för att delta lämnar du en kommentar i kommentarsfältet, du måste inte ha en blogg för att delta utan lämna en kommentar och alla har samma chans.
 Har du en blogg, får du gärna låna bilden och länka.

Det går att tävla ändå fram till den 13/2 och på alla hjärtans dag meddelar jag vem som vunnit.

  

Kommentarer

  1. Åh Grattis! =)
    Jag är gärna med och tävlar. Hoppas på turen! Kramis

    SvaraRadera
  2. Två år redan? Så fort det går!

    Klart att jag vill vinna ditt fina hjärta - länkar hos mig ♥

    SvaraRadera
  3. Grattis till två bloggande år!
    Klart att jag vill vara med och tävla om det fina hjärtat, länkar också. Ha det gott.
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Eftersom jag kikat på det där så många gånger så måste jag ju bara tävla om det ! Hoppas allt är br med dig. Vi åker till stockholm imorgon , till Ingrid med familj plus besöket på Danderyd . Vi är hemma på lördag kväll igen . Hälsa lokföraren. Måmga kramar

    SvaraRadera
  5. Grattis på 2-årsdagen!
    Ett aldeles ljuvligt lavendelhjärta!! Tack Anni för tipset!Tyvärr kan jag inte länka till nån blogg!!
    Alla ♥kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?