What to do?

Inte ett skit på tv så för mig lär det bli en tidig kväll, vilket jag hoppas på. Tiden brukar ju dra iväg när man sitter här framför datorn och vips så är klockan över 23...

Måndag och vågen visade plus, inte mycket men ändå ett plus som jag inte hade räknat med. +0.2 är inte mycket att ojja sig över så det tänker jag inte göra. ;)
Förra veckans motionsplanering såg ju ut som följade och det som är överstruket är avklarat;
varit på minst 1 pass vattengympa
♥ lunchprommat 3 gånger
gjort 2 pass á 20 min på crosstrainern
långprommat minst 1 gång á 45 min

Lunchprommat gjorde jag bara 2 gånger då ett strömavbrott kom emellan en dag, ingen ursäkt att hoppa över men det gick liksom inte att ta rast bara så där. :) Istället blev det 2 promenader á 45 min vid ett annat tillfälle. Så jag är nöjd även om planeringen inte riktigt höll.
Så, nya tag!
Innan vecka 3 är över ska jag ha genomfört;
♥ 4x lunchpromma
♥ 2x vattengympa
♥ 2x á 20min pass på crosstrainern
♥ minst 1 långpromenad á 45 min

Så ser min vecka ut, hur ser din ut?

  

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2