Vilken underbar dag...


Idag har det varit en underbar dag, har även plockat lite vuxenpoäng... :)
Passade på, eftersom det är så förbannat kallt, att frosta av frysen. Tänk vad man hittar när man går igenom, man borde göra det oftare...

En promenad blev det, kameran togs med självklart så jag fotade lite. Nu har vi bestämt att vi ska framkalla en del foton och sätta i album, problemet är ju bara VAD man ska framkalla. Har ju en hel del som man sparat på datorn.
Jag fick ju lite fotografi-böcker i julklapp av Lokförarn och författaren förespråkar att man försöker radera bilder redan i kameran. Att man går igenom dem innan man laddar över i datorn så nu sitter jag och försöker radera bilder och det är svårt, jättesvårt!



  

Kommentarer

  1. Naturen är ett skådespel. Vackert!

    SvaraRadera
  2. Jag måste lägga över i datorn innan jag raderar för jag ser inte tillräckligt bra på kamerans lilla skärm... å andra sidan laddar jag över väldigt väldigt ofta!

    SvaraRadera
  3. Vilka fantastiska bilder. Visst känner man sig bra när man gör några vuxenpoäng emellanåt.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?