Vad jag har väntat...

För ett par veckor sen beställde jag en ny kalender på tryckdig.se. Det är en sida där du kan lägga in dina egna bilder och få det i kalendern. Svårt var det att bestämma vad man skulle ha men till slut lyckades jag hitta de bilder jag ville ha.
Idag damp den ner i brevlådan och jag är nöjd, mer än nöjd. Den är superfin!! :)


framsidan, med och utan plastomslaget
bilden är tagen på Sofiero slott


så här ser några av fotona ut inne i kalendern
på första fotot är bilderna tagna på vår minisemester i Lund
andra sidan är bilden på blommorna tagen på Sofiero slott
och på andra sidan är det taget utmed kanalen.


och så här ser insidan ut, gjorde en tillvalsruta; träning

Nu ska man bara sätta sig ner och fylla i allt, men först en promenad. :)


  

update:
Kalendern gick på runt 300kr,
helt okej anser jag om man idag vill ha en speciell kalender.
Yes, det var begränsat med plats för foton,
 det var framsidan (kunde fyllas med 2st)
och sen blev det 4 sidor där det kunde på plats med 2 på varje sida,
så totalt 10st foton då.

Kommentarer

  1. vilken schysst kalender! blev det dyrt?

    Ha en superduper helg, love U

    SvaraRadera
  2. Åh den ser jättefin ut!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig kalender = )

    Ha en trevlig helg = )

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Den ser ju jättefin ut! Var det någon begränsning på antal bilder?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?