Tillbaka till verkligheten...

Så var det måndag igen och nu är vardagsskorna på igen. Vi är tillbaka i "gamla" banor på jobbet, alla 36 ungar är på plats och idag har det varit fullt upp. :) Härligt att få in rutiner igen.
Igår satt jag och matplanerade hela kvällen, försökte föra in allt i matdagboken på VK och det tog sån tid att jag inte orkade skriva ett inlägg om min motionsplanering. Men här kommer den

Innan den här veckan är slut ska jag ha:
varit på minst 1 pass vattengympa
♥ lunchprommat 3 gånger
♥ gjort 2 pass á 20 min på crosstrainerna
♥ långprommat minst 1 gång á 45 min

Förra veckans motionsmål uppfyllde jag till punkt och pricka, känns bra när man uppfyller målen man sätter upp för sig själv. Något annat som kändes bra i morse var vågens resultat, -1.4kg så nu ska man bara fortsätta hålla det här. :)


Bild från dagens lunchpromma, ett vintervackert Klockrike

  



Kommentarer

  1. Heja, heja!

    Vad duktig du är = )))

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt , grattis till bra resultat ! Kram kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?