Måndag igen och bara 6 veckor kvar...

Till vad tänker ni nu? Jo, till den veckan som jag och Lokförarn åker till Paris. Behöver jag säga att jag längtar?!? :)
Måndag som sagt och då är det ju vägdag, det är motionsplaneringsredovisning för veckan och ja, bara måndag helt enkelt. :)
Vågen hade vaknat på sin rätta sida, den sidan jag gillar allra mest. -1.3kg var slutresultatet och jag är nöjd efter en vecka med mycket motion och mycket träningsvärk. ;)
Här kommer en sammanfattning av förra veckans motionsplanering:
4x lunchpromma 3 istället för 4
2x vattengympa
2x á 20min pass på crosstrainern
minst 1 långpromenad á 45 min blev inget med det

Gör istället tillägg för vecka 3:
♥ ytterligare 1 pass á 20 min på crosstrainern
♥ 1x á 30 min på crosstrainern
♥ 1 pass step up

Motionsplaneringen för vecka 4 ser ut som följande:
♥ 1x vattengympa
♥ 1x á 30 min crosstrainer
♥ 2x á 20 min crosstrainern
♥ 2x á 45 min långpromenad
♥ 3x lunchpromenad

  

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?