Här sitter jag...

och är alldeles slut. Har nyligen kommit hem från vattengympan så nu sitter jag här nyduschad och dricker en kopp te. Väntar på att kamin ska komma upp i värme så det blir skönt att krypa i säng.
En av tanterna på vattengympan är återförsäljare av Oriflame och idag kom hon med en ny katalog, den tänkte jag kika i innan jag släcker lyset och låter John Blund hälsa på. :)

Ni anar inte vad jag har gjort idag, förr om åren när jag bodde hemma tränade jag step up 2-3gånger i veckan och tyckte det var skitkul. Nu visade det sig (det har säkert varit länge men jag inte upptäckt) att det finns ett pass step där jag kör vattengympan, torsdagar kl 18.
Så nu har jag bokat mig och kompisen I på passet på torsdag och det ska bli skitkul. :) Det roliga är väl att vattengympan som jag går på torsdagar vill jag ju inte missa, och det gör jag inte. Den börjar inte förrän 19.30 så vi ska gå på den också...
Undrar om jag lär vara mörbultad på fredag?!? You bet! :)
Men roligt ska det bli!!

  

Kommentarer

  1. Ta inte i så du spricker, vännen - vad härligt det låter!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?