Green dots



Såna här prickar sätter jag i min kalender, varje gång jag har rört på mig sätter jag en liten prick och målet är att iaf har minst 5 prickar på 7 dagar. :) Förra veckan blev det 6 prickar och hittills, den här veckan, har jag 2. Det gör det hela lite roligare även om motion/rörelsen är rolig i sig. :)

Idag har jag vattengympat, lika roligt varje gång och jag blir sååå trött av det och jag sover så gott. :)
Jobbar sista dagen i morgon för den här veckan, ska ju på begravning på torsdag och eftersom den sker i annan stad har jag även fått ledigt på fredag. Hoppas bara att "ovädret" som SMHI utlovar sätter käppar i hjulen för oss... Återstår att se men tar man det lugnt så ska det ju gå.

  

Kommentarer

  1. Vilken smart grej!

    Små gröna prickar gör susen = )))

    Ha en bra dag!

    Kram Lena

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?