En trevlig söndag

Idag har det varit en trevlig söndag, först middagsgäster och sen en bio. Ett underhållande sätt att fördriva en söndag på. :)

Gullungens mamma och pappa kom hit, bjöd på min variant av Couq a vin med ris men som tyvärr blev lite smaklös... Fikat till kaffet blev bättre, ett recept från Leila Lindholms bok, a piece of cake.
De hade med sig paket till oss, helt galet men väldigt roligt. Tack snälla för det. ♥ Jag fick ett foto på mig och gullungen tillsammans och Lokförarn fick en bok om att promenera i Pars, till det en liten pengapung med ett gäng euro i. Så söta de är, Åsa och Bilmekanikern! ♥
Efter både mat och kaffe åkte vi till stan för att gå på bio, såg Sherlock Holmes, en kanonbra film som jag varmt rekommenderar till andra. :) Spännande handling, snygga karlar och ett London man gärna besöker igen. :) Troligtvis kommer det en uppföljare, filmen slutade på ett sånt sätt att det bara måste komma en till.

Nu blir det planering för morgondagen!

  

Kommentarer

  1. Jag köpte en väldigt mysig bok om det romantiska Paris, undrar just om den blev kvar hos svågern? Måste kolla med honom!

    Och Sherlock Holmes-filmen ser både jag och dottern fram emot att få se...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?