Blanka blad...

Ett nytt år, en helt ny kalender med tomma blad som jag hoppas jag får fylla med glädje. Det vore trevligt, fast visst behövs även motsatsen för att verkligen uppskatta glädjen.
I förrgår gjorde jag en beställning på en kalender hos tryckdig.se där jag fick lägga in egna bilder. Den blir så fin och jag ser fram emot när jag får hem den.
Idag är det inte många knop här hemma, vi spenderar tiden i soffan både jag och Lokförarn. Det är inte för att det blev "blött" igår utan för att det blev sent, både i säng och upp i morse. Då blir man seg...
Så ikväll blir det tv'n för hela slanten, Olycksfågeln och sen filmen efter, Ocean's twelwe, tror jag. Just nu blänger jag lite på Sliding Doors, en söt liten film. :)

Men det var en trevlig nyårsafton i trevligt sällskap. ♥ God mat åt vi med, det var snittar, toast med kräftröra till förätt, oxfilé och rotfrukt i ugn med rödvinssås till varmrätt. Efterrätten hoppade vi över och åt ostbricka istället. Efterrätten tar vi när vi hämtar bilen, eller hur Åsa? ;)
Raketer såg vi från balkongen och det är inte dåligt vad folk smäller av, det är ju helt galet vad mycket pengar en del lägger ner på sånt som brinner upp... Men det är vackert!







Den otroligt snygga nyårshatten är på...

God fortsättning på det nya året!!


  

Kommentarer

  1. Och en riktigt God Fortsättning till dig också!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?