1 års kalas...

Idag har jag och Lokförarn varit på kalas, ett 1års kalas...
Gullungen har blivit stora killen, ett helt år äldre. :)

Vi hade köpt en liten söt dragleksak, en mamma anka och två små ankungar som kvackar om man drar i ett snöre. Det verkade som om Gullungen gillade den... :)
Jag hade en filmsnutt där man hör leksaken men jag lyckas inte få upp den, sånt gick förut och varför funkar det inte nu?


Det är inte den bästa bilden...

Hoppas Gullungens föräldrar tycker det är
okej att jag lagt upp den här bilden.


  

Kommentarer

  1. Är du nöjd med kalendern? Blev sugen på att beställa en...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?