Tävlingsdags...

Idag börjar julmånaden, en underbar härlig månad enligt mig. :) Just därför har jag bestämt mig för att ha en liten tävling. En jultävling om ett julhjärta, ett hjärta sytt i tyg med vingar och spets som är fyllt med vadd, ris och diverse julkryddor, som doftar underbart.
Ett helt litet underbart hjärta... Häng den på ett dörrhandtag, i garderoben eller ha den och kläm på när du ser på tv.
Valet är ditt och för att delta lämnar du en kommentar i kommentarsfältet, du måste inte ha en blogg för att delta utan lämna en kommentar och alla har samma chans. Har du en blogg, får du gärna låna bilden och länka.

Tävlingen pågår fram till den 11 december




Själv deltar jag i en tävling hos Den lilla boden om dessa små och söta ängla-örhängen, visst skulle dem sitta fint i mina örsnibbar. ;)





Kommentarer

  1. Å vilket gulligt litet hjärta! Klart att jag vill vara med och tävla! Lägger in en länk i min blogg också, så att vi blir flera!

    (hmmm, ordverifieringen säger hydra, vad menar den med det!!!???)

    SvaraRadera
  2. Jag vill absolut vara med i tävlingen!
    Underbart sött hjärta = )))))))

    Länkar i min blogg också = )

    Ha en bra dag!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. ditt hjärta är mitt, mitt hjärta är ditt och gråten är min när du gråter........
    Har ju som sagt ingen blogg men deltar gärna.....

    Love U

    SvaraRadera
  4. Hej, vilken fin blogg med musik, trevligt.... ;) Jag blev nyfiken på din tävling, kom in från Lenas Nygårds blogg..... så jag är gärna med o tävlar, jag gillar hjärtan....

    / Lena

    SvaraRadera
  5. Åh, vilket fint hjärta! Klart man vill försöka få det!!!
    Lägger in via min blogg också:)
    Hälsningar Erica

    SvaraRadera
  6. Åh vilket fint hjärta ! Klart jag vill vara med också :-) Ska försöka länka också . kram kram

    SvaraRadera
  7. Nä du får hjälpa mig får inte till en sån där fin länk med bild.... ska jag inte lägga till en gadget ? Jag fattar inte !! :-(

    SvaraRadera
  8. Åh, så fint.
    Hoppas på turen hos dig.
    Ha det gott.
    Mvh/Anna-Lena

    SvaraRadera
  9. Hejsan ! hittade hit via Annis blogg. Klart jag vill vara med och tävla :)

    SvaraRadera
  10. Vill vara med och tävla om det söta hjärtat.
    Ha det så bra!
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Vad mysigt det var här då!

    Jag skulle bli så glad av att få det där hjärtat! Jag länkar bloggen där jag även har en liten tävling..

    Kram,
    Lena

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?