Nu är det nära...

Nu är det snart dags, julafton är på intågande, julskinkan är kokt och griljerad, klapparna ligger under "granen" och det är bara lite småfix kvar.
Jag tror att jag varit snäll igår, för enligt Lokförarn får jag julklapp. :)

För ett tag sen berättade jag att jag vann auktioner på Tradera, visst gjorde jag? Det jag vann var två stycken väggord och efter mycket om och men har nu det ena kommit upp. Det har "suttit på väggen" en längre tid men inte gnuggats fast då vi varit lite osäkra. Vi har "känt in" lite...
Men nu sitter det på plats, enkelt var det och det blev kanonbra. Nu ska jag bara byta ut tavlans motiv som sitter ovanför orden till en bild på det Eklidska huset, det vore väl nåt. ;)
Och förresten, bry er inte om att det inte stämmer överens mellan tavla och ord, tavlan sitter fel upptäckte vi när vi mätte och satte upp väggorden.



Just nu sitter jag och njuter av konserten med Peter Jöback på svt. Första året som han turnerade med sin julkonsert såg jag den i Louis De Geer- hallen i Norrköping med goda vänner. Underbar, stämmningsfull och intim var den, får fortfarade rysningar när jag spelar den skivan. Självklart köpte jag ett signerat exemplar. :)



Kommentarer

  1. Julgranen är klädd och skinkan i ugnen - bara resten kvar!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Önskar Er en riktigt God Jul!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Det där blev ju jättefint ! Behöver du bara vara snäll i en dag för att få julklapp ??? kram kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?