Idag känner jag mig hängig...

Igår kväll gick vi över till min svågers syster och man, satt och bubblade skit och drack vin. Jättetrevligt men ju längre kvällen led desto sämre kände jag mig. Till slut hade jag så ont i halsen att jag knappt kunde svälja, det var inte alls kul.
Idag mår jag något bättre, har inte lika ont i halsen men känner ändå att det är svårt att svälja, inte bli sjuk nu och jag har inte tid direkt. Enchinagard, vitlök och har ni några huskurer så meddela mig gärna. ;)

Idag åker vi hem, så idag händer det inte mycket. Lokförarn sover fortfarande men snart serveras det frukost och då får han kliva upp.
Jo, idag tänder vi det andra ljuset i staken, får fota syrrans stake och så får jag tända min egen hemma senare ikväll.

Ha en trevlig andra advent mina kära vänner!

Kram

Kommentarer

  1. Ha en underbar 2:a advent!

    Krya på dig!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Usch då! Hoppas du mår bättre snart!

    Kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?