Hopplös måndag...

Usch, vilken dag det varit!
Det har inte hänt nåt speciellt utan det har bara känt så otroligt hopplöst idag, varför vet jag alltså inte.
Gårdagskvällen var inte den bästa, satt här hemma och försökte spara bilder från datorn till skivor och gör misstagen att radera bilder från vår Arkösundssemester som vi gjorde i somras, utan att jag har sparat på skiva. Som tur var kunde jag kopiera bilder från Facebook, men det var ju långt ifrån alla eftersom Lokförarn inte vill vara med på bilder som jag lägger upp där. Så alla bilder på honom eller oss tillsammans är ju borta. Behöver jag säga att jag var vansinnig igår och svor ganska högt?!?
Jag ska köpa mig en extern hårddisk där jag kan spara alla bilder, så är det bara.

Den här veckan är hektiskt, det är en hel del som ska fixas och göras. Julkort ska göras, lucia ska firas och julklappar inhandlas. Jo, glöm inte att det ska bakas med... Allt på en gång liksom.
Tänkte försöka göra så mycket som möjligt den här veckan så man slipper nästa vecka, då hade jag tänkt att mest njuta av att det är december och att det snart är jul. :)

ni har väl inte glömt
att vara med i utlottningen,
den avgörs på fredag!

Kommentarer

  1. Sara!
    Jag är med och tävlar förstås!
    Har länkat till dig. ♥

    SvaraRadera
  2. Ligger inte bilderna kvar i papperskorgen då? *hoppas hoppas*

    SvaraRadera
  3. Har inte glömt :-) och vinner jag inte får du berärra vart du köpt den ! kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?