En regnig lördag...

Vi är uppe i Strängnäs, hos min syster och svåger, för att hälsa på och lämna över julklappar. Så igår lekte jag jultomte och gav grabbarna lite paket med kläder.
Idag har vi avverkat ett besök hos min farmor, som numera bor på Ärlagården där hon verkar trivas, frågan är bara hur länge vi får ha henne kvar i livet. Hon har blivit gammal och med all rätt, i slutet av mars blir hon 92 år gammal. Men det kändes tungt, min söta och goa farmor...
Sen blev det en tur till min far och R, fika och överlämna julklapp även där, tyvärr får pappas klapp skickas på posten då den varit slut överallt... Men det är inte jul förrän om 3 veckor så det är ju inte hela världen. ;)

Här vankas det tacos och svågerns goa guacamole, härligt! Lite vin idag med och trevligt sällskap!

Gokväll! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2