Listor...

Jag gillar listor, att göra listor och att få bocka av när jag utfört det som står på listan.
Nu har jag gjort en lista för veckans dagar som är kvar, så jag får med allt jag tänkt göra. Visst det är en vecka nästa vecka med men då känner jag att jag vill ta det lugnt och njuta av att det är december. Sen att alla andra är ute och stressar runt gör ju sitt till med. :)
Det är lite otydligt men veckans "planering" innefattar att julkort ska fixas, julfrimärken ska inhandlas, hem till Lokförarns mormor och hjälpa henne med julkorten, fixa julklappar till jobbet och till Lokförarn. Städa, julpynta och sen ska det bakas, både pepparkakor, saffransskorpor och farmors bröd.


Så nu vet ni vad jag har att göra... :)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?