Nu...



Trevlig advent!

Kommentarer

  1. Vilken fin adventsljusstake - snyggt med tjocka ljus tycker jag!

    SvaraRadera
  2. Så mysigt! Själv sitter jag på jobbet och "njuter"...:S

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas första advent blev fin för er! Själva firade vi i kyrkan med sång av både barnkör och vi i damkören. Så mysigt när barnen sjunger.....mina ögon är inte torra då.....inte gör det saken bättre att båda grabbarna sjunger i kören nu......tack för den underbara sången Halleluja med Jöback! Den ska vi sjunga i jul....=)
    Ses snart! Längtar.....
    Love U

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?