Läge för en resa snart eller?

Sitter vid tv'n och glor på Fashion: modeveckan i London och jag blir så oerhört sugen på att åka tillbaka till London. Det var så mycket som man missade sist, som man liksom inte hann med. Det var ju så stort...
Vi pratar lite löst om att göra en resa igen och göra det snart, vi pratar lite om Europa och jag kan bara tänka London... Men det lär inte bli London igen, inte den här gången, kanske till nästa höst. :)

Men var ska man åka? Nån som har något förslag på både resmål och sevärdheter?




Kommentarer

  1. Varför inte ta en tur till Riga, du har nära till Skavsta och flyget är nästan gratis!

    SvaraRadera
  2. Rom skulle jag säga, underbar stad. Eller Barcelona, också fantastisk. :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?