Julklapp redan?


Jag fick ett paket på posten idag, ett litet brunt paket men utan snören. I paketet låg det choklad och inte vilken som helst, ett paket med Ragusa. En choklad jag hört mycket om men aldrig smakat. Ingen avsändare men jag anar vem det är... ;) Om jag fattat det rätt är det nåt speciellt med den här chokladen så när jag smakar räknar jag med att mina smaklökar ska få sig en åktur, eller har jag fattat fel? ;)

update:
har nu smakat chokladen, supergod... den bara smälte på tungan och vips hade jag ätit en hel rad. Underbart!

Kommentarer

  1. Hej,

    tack för din gulliga hälsning, så kul att hitta hit!
    Får be om ursäkt att jag inte hunnit svara på det där med snöflingorna men jag ser att du redan fixat det själv, så bra för jag är inte så bra på att förklara :-)

    Nu ska jag kika runt här på bloggen lite mer.

    Önskar dig en fin adventshelg!

    Kram
    Katarina

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?