Inspirationen flödar...

Igår var vi även ute i skogen och gick, det var både skönt och härligt. Luften var klar och det var alldeles tyst, ibland bröts tystnaden av någon hjort som kom studsandes genom skogen. Vid ett tillfällen stod en hjort och blängde på oss, vet inte om vi störde honom på nåt sätt. Jag hann få några fina bilder på honom, några riktigt bra närbilder som troligtvis kommer att framkallas i större format. :)


Efter promenaden och matlagning blev vi lite inspirerade att pyssla inne. Ni vet ju att jag för ett par veckor sen var på IKEA och där jag köpte mig ett par hyllor som skulle sättas upp på min vita vägg. Nu har hyllorna kommit upp på väggen. Det lilla problemet är bara, de sitter inte på den vita väggen som det var planerat att de skulle sitta på. Efter diskussion med Lokförarn hamnade de istället på den lilla väggen som är bredvid altandörren.
Jag är nöjd men problemet med den vita väggen återstår ju... och vad ska jag göra med den? Nån som har förslag?

Inspirationen flöt på igår och en tavla kom upp som inte blivit uppsatt sen vi målade om. Det måste kännas in lite innan man slår en spik i väggen för att hänga upp tavla. Nu sitter den på plats och är kanonbra. Vi har planer på att köpa ett gäng ramar, framkalla några av de foton jag tagit och sätta på väggen. Lite tema-relaterat så nu sitter jag och letar billiga framkallningsställen. Det är riktigt roligt! :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2