Packad och relativt resklar

Igår var en kort dag men ändå lång, hade lite saker att uträtta under dagen igår och sen till kvällen blev det vattengympa. Det gjorde att när jag väl slog mig ner vid datorn sa det error i hjärnan och jag hade ingen aning om vad jag skulle blogga om. :)
Ny dag idag, hjärnan säger inte error utan här är jag.
Idag åker vi och min väska är packad, jag lyckades begränsa mig i klädväg men stövlarna får åka i Lokförarns väska. Det ska bli jätteskoj att komma iväg faktiskt, bara vara liksom. :) Det gillar jag eller me likey som jag brukar säga. :)

Slutar 11 idag, tåget går 13 men bussen till stan går 11.50 och jag ville hem och fixa lite hemma innan. Är kanske lite fånig men jag vill gärna plocka undan och "städa" till lite innan man ger sig iväg. Kanske därför att man inte vet om man kommer hem igen och för att underlätta för de som får ta hand om det så gör man snyggt. Visst låter det makabert? Det är väl ungefär som (nån som sa) att när man reser ska man alltid ha rena trosor på sig, om man råkar ut för nåt... :) Fånigt va?

Det blir väl mest mobilbloggning i helgen, har inte med oss nån dator och vet inte hur mycket tillgång jag har till nån på hotellet. Leta upp nåt internetcafé känns inte aktuellt. :)

Så jag önskar er alla (ni som läser, vilka ni nu är) en riktigt trevlig helg!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?