Shop, shop, shop...

Jag behöver nya byxor, mina börjar gå sönder... båda paren jag har och växlar mellan. 2 par är kanske för lite? Borde man egentligen inte haft fler?
Jaja, sitter på min favorit-sajt och hittar tusen andra saker utöver jeansen... Suck!!!
Annars har vi vårflod här hemma, det ska bli skönt när våren kommer men nackdelen är den att allt ska tina upp och då innebär det en helvetes massa vatten som ska in nånstans och nånstans är vår källare...
Oh, vet ni vad jag gjorde igår... jag lagade kålpudding och jägarns i min lilla låda så gott det blev. =) Me likey!! Idag har jag ätit våfflor, med både sylt och grädde, viktvänligt, nej men så förbaskat gott! =)
Nu ska jag förbereda för morgondagen!

Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2