Recension Magnum Temptation Chocolate...

Ikväll har vi varit och handlat på COOP, jag och Lokförarn... vi knallade omkring där nästintill själva fast det är klart. Vilka "normala" människor handlar en sen söndagkväll?
Hur som haver, jag var sugen på glass (trots snöovädret som råder här) och hittade en ny variant av Magnum-glassen som förövrigt i regel är mina favoriter. =)
Den här heter Magnum Temptation Chocolate och var faktiskt så där tyckte jag. Det är en chokladglass med chokladsås, browniebitar och bitar av belgisk vit choklad samt överdragen med belgisk mörk choklad. Det som gjorde att den var sådär var det faktum att browniebitarna gjorde glassen något grynig. Lokförarn tyckte det var för mycket choklad...

Nu återstår det att testa nästa Magnus Temptation Caramel and Almonds, den lär jag säkert tycka om. =)

Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?