Nu kör vi...

... även mobilbloggning. Det kan ju vara kul! =)
För att göra en förklaring till förra inlägget (från mobilen) så fick jag ett litet brev med brevbäraren i dag. En nära vän som tyckte jag behövde muntras upp lite...
Ett brev med tepåsar och lite lektyr, det ska bli spännande att läsa. =)
Anledningen till att hon tyckte jag behövde muntras upp var det att livet kändes väldigt orättvist ett tag. Min svärmor har varit dålig en tid men har blivit sämre de sista dagarna. Svärmor har cancer och det känns tungt eftersom min mamma gick bort i cancer för dryga 2.5 år sen. Lokförarn har varit hemma från jobbet och varit hos sina föräldrar för att finnas till hands, vara nära och kunna hjälpa sin pappa. Jag var där igår, fick träffa svärmor och prata lite. Satt på sängkanten och höll handen... det kändes bra i både hjärta och själen. I morgon åker vi dit båda två, både jag och Lokförarn, det känns skönt att vara där och jag tror att svärmor uppskattar det.
Kram

Kommentarer

  1. Usch... det är aldrig roligt att förlora människor som står en nära.
    Ta hand om er!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Barsen och pillrena som BOKSTAVLIGEN rensar magen köper jag på Studio fitness inne i stan! Barsen kostar 30 kronor/styck. MEN är grymt goda. De smakar precis som skumbananer! Jag trodde de skulle ha en konstgjord smak, men inte!

    Stegen snittar jag på dryga 6000/dag. Har inte tid med promenader på lunchen längre. Kan ju bero på att jag inte har tid för lunch ens en gång...:)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Krama om lokföraren från oss alla! Tänker på er, känns jobbigt eftersom det väcker känslorna från mammas sjukdom. Önskar jag fanns i närheten nu så jag kunde få krama om dig ordentligt!
    Love U and see U soon

    SvaraRadera
  4. Stora kramar till er alla!
    ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?