Ingen tv i närheten men det gick bra ändå

Jag fick ett sms idag från en vän som är GALEN i Martin Stenmarck, i sms'et stod det:
-Då var det dags att slå på kanal 1 igen då. :P

Just i det ögonblicket råkade jag stå på ett kalhygge, långt bort från en tv... Okej, jag gillar också Stenis men jag såg programmet Så ska det låta i fredags så jag kände inget behov egentligen av att se reprisen. =)

Jag svarade med denna bild och med texten:

Kanal 1 är jävligt lång borta... ;)

Då fick jag tillbaka med texten...


(vet inte hur bra bilden är)

Let me entertain you Stina /hälsn Martin

Tack du Ulrika för att du lät Stenis sjunga för mig ute på karlhygget. ;)

Kram


Kommentarer

  1. Kalhyggen har jag hört talas om, men nog är det ett karlhygge när Ullis är i farten...

    SvaraRadera
  2. *haha*
    Vad bra att du gjorde mig observant på min felstavning... *haha*

    SvaraRadera
  3. yeah, va bra att du fick lite underhållning därute på kalhygget då. haha

    hon är bra kul den där knäppisen från Borås ändå....hihi

    Kram Ullis

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?