Dagen före kvällen då ledigheten börjar...

Så var det torsdag igen då... =)
Imorgon är det fredag och jag jobbar "länge", till 17 men det är helt okej för vad jag tror så jobbar ändå Lokförarn till sena kvällen vilket gör att jag ändå är ensam hemma. Funderar på vad jag ska hitta på och äta som lite fredagsmys... Är det nåt på tv att glo på, kan det vara final i Let's Dance eller? Jag har verkligen ingen koll för jag brukar inte titta på det... äsch, jag lär säkert sitta här framför datorn och surfa runt bland bloggar, facebook och viktklubb.se... Så rolig är jag... ;)

Idag har jag verkligen inte legat på latsidan här hemma, det har putsats och fejats, planterat om blommor och tomatplantor, dammsugits och golvtvättats och nu sitter jag här, nyduschad och nöjd med tillvaron. Jag hade sån fart på allt att rätt vad det var fick jag se att klockan var 7 och jag inte hade ätit... *oups*
Men det känns bra det jag har gjort för det innebär att jag slipper göra det till helgen, då jag bara kan njuta och ha det skönt. =)

Toodiloo

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?