Dagen efter?

Okej, tänk att man måste försöka dra ut det absolut sista ur melodifestivalen... Ikväll var det ett program som heter Dagen efter där Charlotte Perelli sitter och intervjuar Malena Ernman om gårdagskvällen. Perelli ska sjunga och inte försöka intervjua, det var avbrytningar och "naaaw"-inlägg var och varannan minut.
Det var dock många små roliga inslag från festivalen, bilder på alla andra deltagare och självklart festbilder från efterfesten. Har du tid och ork kan du klicka på länken och kika på inslaget. =)
Annars har dagen varit lugn, Lokförarn har varit iväg till sina föräldrar medan jag valde att vara hemma. Jag fixade och trixade lite här hemma, tog det lugnt och ladda batterierna på mitt sätt. Kikade lite på tv, repriser på tv4, och sen lagade jag kålpudding för första gången och jägarns i min lilla låda så gott det blev. =)
Nu ska jag glo på Beck!
Cheerio

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?