Bloggförnyelse...

Just nu sitter jag och fördriver tiden här framför datorn, allt för att slippa tänka/fundera...
Det finns ju en massa roliga sajter där man kan hitta bakgrunder och andra div grejer för att pimpa sin blogg och jag har hittat 4 stycken som jag har svårt att välja mellan.
Vilken tycker du?


Nr 1 har ett mörkbrun bakgrund med en ljusbrun inre bakgrund med små snirliga blommor
Nr 2 är en grå bakgrund med snirliga girlanger
Nr 3 har en mörkbrun rosa prickig bakgrund med en rosa inre bakgrund som avskiljs med rosetter
Nr 4 har en "golfrutig" bakgrund med en rosa inrebakgrund som är avskiljd med ett "satin"-band och ett smyckeshjärta...

Bakgrunderna har jag hittat på the cutest blogg on the block

Kram

Kommentarer

  1. Haha, den rosa, alltså nummer tre funderade jag på, mend et blev den jag har nu! Funderar på att byta, så ta inte den ;-) Skoja bara!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. jag röstar för nr 4
    fast de var riktigt fina allihop....
    du får använda allihop med jämna mellanrum

    love U

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?