Vi var fler på IKEA, jag lovar!

Jag brukar inte gilla folksamlingar framförallt inte i affärer, jag planerar mina inköp efter var någonstans i butiken allt finns, ställer klockan och hänger nästan på låset.
Det gjorde jag även idag när jag var på IKEA, även om jag nu inte riktigt kom iväg som jag velat... Men bilden talar väl lite för sig själv eller? ;)


Fast det var bra många fler än det där,
plus att jag var på väg därifrån när jag tog bilden. =)


Allt fixat, IKEA, papperinsamling och COOP och hemma innan 12, då har man jobbat bra tycker jag. Plånboken tyckte inte det var bra då den blev ett par 100-lappar fattigare. Bilder på det jag shoppat kommer senare. =)

Nu ska jag ut och gå en sväng, sen hem och baka lite till imorgon. Min far och ev Rakel kommer i morgon så då måste man ju ha lite kaffebröd. =)

Kram

Kommentarer

  1. Ja, det var grymt mycket folk där idag! Men jag skulle bara ha blockljus, så jag kunde smita in i snabbkassan. Det gick ganska bra!

    Ha en trevlig kväll med Lokförar´n!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2