Onsdag hela veckan?

Så hade halva veckan gått, jag vet att jag varje onsdag påpekar att veckan går fort men den gör ju det.
Det är fortfarande kallt, jag gillar det ändå även om man är på god väg att få sig en smäll om man säger det högt. =) För barnens skull som har sportlov och allt så är det perfekt med både snö och kyla.

Annars tryter det lite just nu, motivationen är inte på topp och jag vet inte varför. Det var ett plus på vågen i måndags men så är det ju ibland. Inget att hänga läpp över, måste dock ta och skärpa till mig, det funkar inte att stoppa diverse saker i munnen (jämt) för då är jag snart tillbaka nånstans där jag inte vill vara igen. Har kommit underfund med att om jag inte planerar mitt matintag så går det åt skogen...

... så ni kan ju gissa vad jag ska göra nu, planera mitt matintag för morgondagen. =)


Kram

Kommentarer

  1. Ja, det är det bästa. Att planera. Ibland är det bara lite svårt att få till tiden till det...det är då fällan är nära :)
    Men det kommer bli ett minus nästa måndag!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Tina Källklint20 februari 2009 17:45

    Hej! Vad trevligt. Hittade din blogg via Facebook. Nu har jag bokmärkt den. Kram Tina

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?