Nyheter i vårt avlånga land?

Hörde på nyheterna i morse att hotell Statt i Eskilstuna brann, jag hade radion på medan jag donade till frukosten. Hörde därför inte hur allvarligt det var, snacka om "chock" när jag sen klev in på aftonbladet.se under dagen och fick se bilder. Totalt "nerbrunnet", helt otroligt.
Där firade jag min student och där har man ett par gången festat, tänk så snabbt det går...
En annan nyhet är väl förlovningen mellan Daniel och Victoria, det var väl ändå dags eller? Nu spekuleras och spelas det i när det blir bebisar, varför är vi så otroligt benägna på att spela om allt? Varför är det viktigt? Sen återigen hörde jag på radion på väg till jobbet, att radiokanalen (tror jag) hade haft en omröstning som gick ut på om Daniel var rätt man för Victoria och tydligen var det övervägande nej? Jisses, finns det inget annat att göra en omröstning på?

Morgondagen blir låååång... jag börjar tidigt (as usual) och slutar tidigt då förstås. Men på eftermiddagen har vi EU-projekt och jag kommer därför jobba fram till halv 5 och så ska vi ha reflektionstid efteråt. Har ev planer på att simma imorgon efteråt med Y på jobbet, får dock se hur seg jag känner mig...

Nu till mat-planering!
Tjingeling

Kommentarer

  1. Oj, vilken lååååång dag!

    Hoppas du orkar med att simma!

    Kram Lena

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2