1 års bloggande

Okej, idag är det mindre buttert... men man måste ha såna dagar eller hur?

Idag är det 1 år sen jag startade att blogga, mycket vatten har runnit under broarna och jag bytte bloggsajt och det var kul ett tag men i längden var det inte bra. Mindre "tillgång" till att lägga upp bilder och då bestämde jag mig för att gå tillbaka hit.
Vad har jag bloggat för då? Vad har jag bloggat om och varför?
För ett år sen var det många som startade bloggar hit och dit, jag var inte sen att hoppa på. Tyckte det var en kul grej och ett enkelt sätt att låta familjen (som bor på annat håll) ha lite koll vad som händer hos mig. Sen att man fått några andra intressenter för sin blogg är ju bara ett plus i kanten. =)
Ekliden - ett vanligt liv på landet handlar om mig och Lokförarns liv, vad som händer och sker runt oss... Någon kanske finner det intressant, andra inte...

Idag var det vägdag också, jag hade mitt måldatum idag för ett av mina delmål (5kg på 5v). Jag nådde inte riktigt ända fram utan snubblade lite på mållinjen men jag är nöjd ändå då jag lyckades med 4.5kg på 5 veckor. =) Nu har jag lagt upp ett nytt delmål på samma 5kg på 5v... Denna gång borde jag väl ändå lyckas.

Men vet ni vad jag ska göra nu; poppa lite popcorn och glo på tv.


Cheerio

Kommentarer

  1. hade gärna mumsat popcornen med dig......
    saknar dig!
    hälsa T och sköt om dig
    love U

    SvaraRadera
  2. Det var väl Ok att vara SÅ nära målet! Grattis både till det och till 1 årsdagen.
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Grattis!!
    Bra kämpat!!!!

    Kram Lena

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?