urbota snygg...

Jag har köpt mig en ny mössa, en pälsmössa som lär göra mig urbota snygg när jag går utmed Göta Kanal här hemma. Den är varm, gosig och alldeles, alldeles underbar... Eftersom jag lär bli så urbota snygg lär jag ju använda den jämt, frågan är bara hur snygg jag är när jag tar av mig den på sommaren. ;)

Ikväll blir det tacos här i Ekliden, det ska bli riktigt gott. Något glas rödvin till det kanske... Gott.
Ska bara få in Lokförarn från garaget så ska vi kan laga mat tillsammans. Just nu försöker han vara lite händig och fixa till vedlådan som vi har, plirar lite där ute för att få lite "egen-tid" kan jag tänka. ;)
Precis som jag gör när jag sitter här och skriver... dock väntar jag nu bara på att min syster ska skaffa sig en blogg också, det pratade hon om sist jag var hemma. Så Leila, när kommer den? ;)



Kommentarer

  1. Jag väntar med spänning på att få se din snygga mössa ;)

    SvaraRadera
  2. jaja....
    vi får se, tänk på att jag ska börja i skolan nu och då kanske jag inte hinner skriva en egen utan fortsätter och följa din.... ;)
    jag lovar att meddela om och när jag skaffar en blogg.....
    love U

    SvaraRadera
  3. Här har det också ätits taco´s ; )

    Sen har vi spelat sällskapsspel!

    Ha en trevlig kväll!

    Kram Lena

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2