Trött, sjukt trött...

... är precis vad jag är.
Var iväg på gympan idag (nystart för terminen) och jag känner att jag kommer ha träningsvärk i morgon. Muskler som ligger i vila kommer ha vaknat till för att skälla på mig för att jag väckt dem. I morgon blir det nog en vilodag, jag hoppar över att bestiga CLIFF (crosstrainern) och tar en kväll i soffan. Är det okej tror ni? Bara hoppas på att det är nåt på tv då...
Blir väl inte så mycket mer ikväll... lite tv och sen blir det nana kudde!

Funderar på att skapa en till sida till den här bloggen, en ren träningssida. Men problemet är att jag skulle vilja att man nådde den sidan enbart via den här sidan. Öh, det där lät nog lite lustigt men du som läser kanske förstod? ;)

Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2