Söndag igen...

Det är väl ändå helt otroligt vad tiden går fort? Det är redan söndag och jag skulle vilja ha lite längre ledigt men jag får väl se fördelen med att det är en bra vecka. Börjar med långa dagar fram till onsdag och sen är det två korta dagar och det känns bra. =)

Ikväll är det premiär för gympan och det ska bli kul. Förra terminen var jag urdålig på att gå, hade inte motivation eller ork för att ta mig iväg, inte ens vattengympan förärades med min närvaro. Men den här terminen ska det bli ändring på det. Har lagt till en VECKANS STEG i kolumnen till höger, för att peppa mig själv lite till att verkligen gå.
Gårdagen var händelserik, skorpbakning, ciabattabakning, tvättning, promenad och cross-träning. Crosstrainer'n heter numera CLIFF, det har en vän från viktklubb.se döpt honom till. Så i min närvaro finns nu SAM (stegmästaren), JOar (motionscykeln) och CLIFF (crosstrainern)... Känns tryggt att vara omringad av stora starka karlar. ;)

Ska väl gå en sväng idag med, tror jag...
See ya!


Kram

Kommentarer

  1. I morgon ska jag ta på mig stegräknare hade jag tänkt ; )))
    Inspiration från dig!

    Ha det bra på gympan i kväll!

    Kram Lena

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?