Ont, det gör ont

men det går...

Jodå, tackar som frågar så har jag visst ont i kroppen idag. Det gör inte så fasligt ont men den gör sig påmind om att jag gjorde nåt igår som jag inte gjort förr. Även om jag inte körde på som värsta Duracell-kaninen så gör det ont.
Men man måste nog vara lite crazy för att "skada" sig själv på det är sättet, att hela tiden se till att kroppen har jämna plågor. =)

Min plan för dagen är en del göromål, det ska tvättas, plockas, det ska gås en promenad och det ska bakas. Hade tänkt baka skorpor idag, perfekt till kaffet och enkelt och snabbt. Leilas (saffrans)skorpor ska jag göra, utan saffran. Tänkte ersätta saffranet med annan smaksättning, återkommer om vad det blir senare.
Självklart ska även crossen bestigas idag med... =)

Lokförarn log bara igår när han kom hem, såg maskinen och bara skakade på huvudet. Han tycker med att jag är lite galen, men jag brukar säga det att jag förgyller hans vardags med mina tokigheter. ;)

Nu måste jag dra, see ya´
Kram

Kommentarer

  1. Spännande med en ny maskin!
    Vill gärna höra hur den fungerar!

    Ha en toppendag!

    Mums, med skorpor!

    Kram Lena

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?