Morgonpromenad och -16 grader

Idag gjorde jag iordning mig och gick en morgonpromma, i - 16 grader... Det var så friskt, härligt och kallt ute. Solen sken och jag var typ "ensammast" i världen. Det var så gött...
Jag hade självklart kameran med så jag bjuder på lite vinterbilder, inklusive en bild på mig själv i pälsmössan, ni vet den som gör mig urbota snygg. ; ) See and enjoy!


Det var så tyst och vackert ute och det knarrade fint under fötterna

Vassen är vacker så här års.

Vackert promenadstråk, oavsett årstid

Här var det inte smultron på strå't inte ;)

Här var snygging då, *haha* snarare tomten kanske...
ser ni hur kylan har bitit i mina kinder?


Kommentarer

  1. snygg mössa du köpt! den ser varm och gosig ut....hade velat haft den när vi tog en promenad i -17 grader.....burr men skönt! synd bara att det inte går så fort som jag vill men min rygg vill inte hänga med än....
    Love U

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara bilder!
    Och vilken härlig och go' pälsmössa. Känns som att jag skulle vilja ge mig ut på jakt efter en sådan också. Vart har du köpt den?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder ; ))

    Själv tyckte jag att det var olidligt kallt idag!


    Ha en skön söndagskväll!

    Kram Lena

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?