Måndag igen

Så var det måndag igen, kanske till och med ska säga måndagkväll... fasiken var tiden går fort...

En helt vanlig måndag har det varit idag, började 9 och jobbade till halv 6, kom dock inte från jobbet förrän runt kvart i. Det blev en lunchpromma idag, även om det blev en "kort" en. Det var ett vitt Klockrike som tog emot mig när jag kom ut, halt och svårt att se var vägkanten är så jag gick runt och småsnubbla hela tiden. Hem, dra iväg och tanka (lillhandling) och sen hem och köra mina 20 min på crossen. Trött nu så jag lär sova gott... Äta macka med keso och en kopp te, fixa morgondagens lunch och måla naglar... Visst låter det som om jag har haft en underbar måndag. =)

Inte var det minus på vågen idag heller, +- 0 och det anser jag vara helt okej ändå. Det är inte plus iaf, nästa vecka ska det vara minus. Samtidigt som jag skriver här sitter jag och fyller i morgondagens matdagbok på viktklubb.se och det tar lite tid. Synd för annars tror jag att man skulle verkligen fylla i ordentligt.
Annars har det väl inte hänt så mycket... igår mådde jag inte 100 men idag så har jag inte känt nåt bortsett från att det svider i näsan och att det kliar i halsen. Hoppas det håller sig vid det och inte blir så mycket mer. Vi hade många barn sjuka idag, tydligen så hade det ringt stup i kvarten i morse.

Ny dag och nya tag i morgon...

Kram



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?