Magkänsla...

Idag kom det...
Här på eftermiddagen pep det till min mobil, jag fick en känsla av att det var ett bebis-mms och mycket riktigt var det så...

Hej. Idag kl 11.20 föddes vår underbara son!
3950 gram och 54 cm lång. Vi mår alla bra.
Kram Åsa, Niklas och baby


Lillkillen har inte fått något namn än, det ska bli spännande att se vad det blir. Jag fick ju ett mms, en bild på lillkillen som var urtjusig. =) Sände ett sms till Åsa, självklart med gratulationer men också med en fråga om jag fick lägga ut bilden på juvelen. Har inte fått svar än så ni får hålla tillgodo med den här lilla sötnosen. =)

Två inlägg blev det idag, inte illa. =)


Kram

Kommentarer

  1. Det råder babyboom! Två av mina kollegor har fått barn nu i december, och en tredje är på G!

    Får se om vi andra får se det lilla underverket här snart då...:)

    Kram å trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Åhh så roligt!!!
    Här får man bara ta och längta tills det blir barnbarn någon gång i framtiden!! Det ser jag fram emot!!
    kram och ha en bra dag
    Sinna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2