Jo tack...

... jag sov så gott i morse att jag försov mig till tjugo över 7, skulle ha gått upp 6. Hade möte i Motala i morse halv 8 men insåg snart att jag inte skulle hinna till halv. När jag ätit frukost och fixat till mig (jag stressar inte iväg utan att både äta och ordna) var klockan 8. Att åka till Motala tar dryga halvtimmen, mötet var slut 9...
Bestämde mig för att hoppa över mötet helt eftersom det kändes fånigt att dra iväg för en halvtimme, både ekonomiskt- , miljö- och tidsmässigt.

Men som sagt, jag känner mig utsövd och har sovit underbart gott inatt. =)

Kram

Kommentarer

  1. Så är det ofta...att man är utvilad de dagar man har försovit sig. Det är ju skönt att du inte stressar iväg utan frukost!

    SvaraRadera
  2. Hu, aldrig roligt att sova över ; )

    Hoppas du fick en bra dag till slut!

    Kram Lena

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?