Jag är fast...

Oh, oh, oh... den står därnere, "ny" och skinande, med rätt belysning så blir det värsta stillebenet. Man kan stå lite tillbaka och bara titta på den, ett tag iaf innan man vill bestiga den... Vilket jag gjorde, i 30 min. =)
Problemet är ju att den står ju mitt på golvet, Lokförarn blir inte glad över det men den får fan stå där så vacker som den är. Det måste han ju tycka också... Restultatet av den kommer ju bli vackert, alltså måste han tycka att den är vacker!
Men det kanske inte så kul om vi får främmande eftersom den säkerligen ger en massa bilder i huvudet på alla som ser den. Där sa jag nåt, den kanske inte ska stå mitt på golvet eller ens vara upplyst? Vill jag verkligen ge bilder i huvudet hos alla som kommer hit? Det tål att tänkas på...

Men hur som haver, det var värsta fyndet och jag kunde inte låta det passera mellan fingrarna utan var verkligen tvungen att fånga ögonblicket. 500 kr för underverket när den i själva verket kostar dryga 1800 som ny, kan man låta det passera då?

Nu är det ju bara en liten ceremoni kvar, vad ska jag kalla mitt lilla stilleben?
Rubriken lyder att jag är fast och det är jag, fast i orbitreck-träsket! ;)

Taget med mobilkameran, den andra kameran ville jag inte hämta
för jag ville inte släppa skönheten med ögonen. =)


Kram


Kommentarer

  1. Men åhhh, vilket kap! Förstår att du inte vill släppa den med blicken. Det skulle inte jag heller gjort.

    SvaraRadera
  2. Åh, vad avis jag blir. Skulle gärna haft något sådant här hemma... men det finns liksom inte plats för något sådant.

    Men jag tar chansen på gymmet, fast efter 10 min (som visserligen var de avslutande 10 min på timmen jag var i simhallens gym) var jag helt slut.

    Kör hårt nu!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?