Jag har...

... träningvärk och som Sinna säger, det är en BRA värk. =)
Men värken hindrade mig inte att kliva upp på CLIFF i kväll här, 20 min blev det. Skönt så här i efterhand och det känns i både armar, axlar och ben.
Har nyligen kommit ur duschen, ska alldeles strax "skicka" iväg Lokförarn till jobbet (tyvärr)... vet inte vad jag ska hitta på efter det. Sova? Njä, inte än va?

Halva veckan är över nu och jag har två "snabba" dagar kvar, tidiga dagar och det är så gött att få sluta tidigt på en fredag, det blir så "många" dagar ledigt. =)
Annars är det rätt lugnt i Ekliden, går dock och väntar på att få ett litet (bebis)mms av en go vän som går i väntans tider. Fredag är beräknad nedkomst men vi vet ju alla att barn inte direkt alltid kommer på bestämda tider.
Kram

Kommentarer

  1. nä, det ska gudarna veta att barn inte kommer när man vill eller när det är planerat......
    har ju ett levande bevis på det.....hade kanske vart roligar att fylla år i januari istället för 30 dec.....

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?